هفت قانون 2500 ساله

آموزش پیش از ازدواج‘ خانواده‘ مهارتهای زندگی‘ وغیره
آموزشی
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش پیش از ازدواج‘ خانواده‘ مهارتهای زندگیو آدرس mahmoodi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





-انتخاب با شماست

اکثرافراد به همان اندازه که ذهن خود را برای شاد بودن آمادگیمی کنند ،شاد هستند، برای ساختن یک زندگی شاد به چیزهایی زیادی نیاز نیست .همه چیز در خود تان است، در طرز  فکر خودتان.

2-به امروز فکر کنید نه دیروز و فردا

وقتی یک دریک خوشبختی بسته می شود . دردیگری برویتان باطز می شود اما معمولا آنقدر به آن در بسته چشم می دوزیم که در جدیدی که باز شده است را نمی بینیم ،نادان خوشبختی را در دور دستها می جوید اما دانا آن را زیرپا خود می رویاند. شما همین امروز را دارید فقط همین امروز را، دیروز خاطره ای بیش نیست و نمی توانید تغییر ش بدهید ،فرداد خیالی بیش در ذهنان نیست سعی کنید بیشتر در زمان حال زندگی کنید در همین امروز.

3-قدرشناسی را فراموش نکنید.

انسان ها عاشق شمردن مشکلاتشان هستند اما لذت هایشان را نمی شمارند.اگرآنها را هم می شمردند می فهمیدند که به انداز کافی از زندگی لذت برده اند، یکی از ساده ترین و سریع ترین راههای تبدیل روحیه منفی به مثبت قدرشناسی و شکر گزاری است.

4-به فردی دیگر کمک کنید تا به خوشبختی برسد،هزاران شمع را می توان با یک شمع روشن کرد بدون آن که زندگی آن شمع کوتان تر شود،تقسیم  خوشبختی هیچ وقت از آن کم نمی کند.

5-چند مورد از آرزو ها و خواسته های کم ارزش خود را فراموش کنید، اگر می خواهید فردی را شاد کنید  نباید به دارایی های  او اضافه کنید ، از خواسته هایش کمک کنید ،اگر بجایی بیشتر و بیشتر ،کمتر بخواهید احتمال بر آورده شدن خواسته ها و آرزوهایتان بیشتر خواهد شد.

6-کارهای را انجام دهید که دوست دارید. خوشبختی در داشتن پول نیست ،درلذت بدست آوردن و تلاش خلاصانه است .

 

7- حداقل کاری که می توانید را انجام دهید ، یکی از بهترین راهها برای نرسیدن به خوشبختی این است که خودتان را عقب نگهدارید و هیچ کاری نکنید . همیشه وارد عمل شدن آسان نیست ممکن است ترسناک و سخت باشد . اما اگر عمل نشوید خیلی چیزها را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

 

 


چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 آبان 1391 ] [ 13:4 ] [ میر محسن محمودی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید >mohsen_mir@mihanmail.ir
امکانات وب